BUTY JAK NOWE- SNEAKERSWASH




Dzisiaj opowiemy Wam historię drugiej młodości naszych butów sportowych.
Mieliśmy kilka par ulubionego obuwia, które non stop nosiliśmy, a to na trening, a to po mieście...
Normalną koleją maksymalnego wykorzystania butów jest ich niszczenie, a więc i tym razem nie było inaczej : D

Mateusza Adidas Pure Boost i moje dwie par Nike Air Max nie nadawały się już do dalszej eksploatacji i wtedy znaleźliśmy na fejsie SneakersWash [KLIK], którzy od razu zwabili nas metamorfozami butów swoich klientów.

Stwierdziliśmy, że damy nowe życie naszym butom w nowych barwach i zostawiliśmy je w SneakersWash.
A oto widok, który zastaliśmy po 2-óch tygodniach.....



Moje Nike Air Max PRZED (na zdjęciu nie widać, ale był w wielu miejscach poździerane, lekko rozklejone i pogięte)




i efekt PO renowacji... :  )



Kolejne moje Nike Air Max PRZED renowacją (znowu nie za wiele widać, ze względu na jasne światło, ale buty były na stałe przybrudzone, pogięte i zdarte w kilku miejscach)




Piorunując efekt PO... : ) Powiem Wam, że jeszcze nigdy nie dostałam tylu komplementów dotyczących moich butów, ile pierwszego dnia kiedy założyłam je na trening  : PP







Adidas Pure Boost Mateusza, który uważa je za najwygodniejsze buty na świecie, Jednak pianka, z której zrobiona jest podeszwa niestety bardzo szybko ulega nieodwracalnemu zabrudzeniu. Te piankę próbowaliśmy już doczyścić każdym środkiem, ale nigdy się to nie udało. Buty miały brzydkie przebarwienia na stałe...





Efekt PO renowacji i unikatowe buty, których nie znajdziesz w sklepie  : )




Także jeżeli masz w domu buty, z którymi ciężko się Tobie rozstać lub zwyczajnie wolisz odświeżyć swoje obuwie niż wydawać pieniądze na nowe jest to opcja dla Ciebie : )






9 komentarze:

  1. Ile kosztowało odnowienie air maxów? ;)) wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena takiej metamorfozy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena zalezy od wymagań odnośnie metamorfozy i stanu obuwia, trzeba się skontaktować ze Sneakerswash o wycenę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Elo elo 520 mam pytanie nie moge znalesc waszego sklepu w internecie a chcialbym kupic cos mojej dziewczynie na rok jako maly dodatek bo was uwielbia tak samo jak ja.
    Podeslalibyscie mi linka proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie buty :)
    szczególnie jeśli są na wyprzedaży w eobuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie jestem zwolennikiem odnawiania butów - szczególnie, że zamawiając je przez internet, często można kupić je w cenie niższej niż koszt odnowy. Ja, jestem regularnym gościem w sklepie internetowym https://butymodne.pl/
    oferującym ogromny wybór butów w niewygórowanej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami cena odnowy butów przewyższa cenę nowej pary, więc trzeba to dobrze przemyśleć i po prostu sprawdzić. zwłaszcza że w sklepach internetowych bardzo często można znaleźć buty w promocyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozwiązanie ;) Powiem Wam, że też uwielbiam sneakersy i niedawno też je kupiłam. Takich tańszych za kilkadziesiąt złotych nigdy bym nie dała do "naprawy", jednak Nike i inne tego typu marki już warto bo na pewno posłużą jeszcze długo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń