CHRUPIĄCE CRISPERY Z PASTĄ Z ŁOSOSIA



Składniki


- upieczony/uparowany łosoś bez osci (ilość na oko)
- 1/2 świeżej papryki
- 1/3 małej cebuli
- 1 ząbek czosnku (opcjonalnie)
- 1 łyżka oliwy, 1 łyżka czubata jogurtu greckiego
- sól, pieprz
- do posypania: rukola, czarnuszka
- PIECZYWO CHRUPKIE
(tu Crispy: żytnie z pomidorami i bazylią)

Przepis

Łososia bez ości zblendować na gładko ze wszystkim składnikam: papryka, cebula, oliwa, jogurt, czosnek, przyprawy). Nałożyć na Crispa i włożyć do piekarnika na kilka minut : )

Smacznego :  )













1 komentarze:

  1. Cześć, przpraszam ze zatruwam Wam wolny czas ale mam do Was ogromną prośbę.
    Śledzę Was od jakiegos czasu i zauwazylam, ze jestescie na wakacjach i dlatego tez pisze..
    Niedługo obchodzimy z narzeczonym rocznicę i chciałam mu zrobić niespodziankę ze zdjęć. Czy możecie mi pomóc? Chodzi o coś takiego jak na zdjęciu tylko z naszymi imionami- Mateusz miłość Darii do Ciebie jest tak wielka.. i miasto czy państwo tam gdzie jesteście. Byłoby mi mega miło jakbyście coś wyslali. Niby mam jeszcze duzo czasu bo do czerwca ale chcialabym juz zacząc. Z góry dziękuję za pomoc. �� zrozumiem jesli nie��

    OdpowiedzUsuń